Exkurze v Mondelēz International

Header image

Mondelēz International je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a své produkty dodává spotřebitelům ve více než 150 zemích světa. Mezi jeho nejznámější globální značky patří čokolády Milka, sušenky Oreo, LU a belVita (na lokálním trhu známé jako BeBe Dobré ráno) a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu dále patří značky Opavia Zlaté, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky nebo TUC.

Pracovníci marketingu Viktoria Uszaková a Václav Vršínský (Sales Dev. & Instore Strategy Manager CZ-SK-HU) připravili žákům EKO a SOŠ prezentaci společnosti, představení značek a marketingovou prezentaci o přípravě a realizaci kampaní. Konkrétně se jednalo o praktické představení kampaně Milka Renovation od A do Z = tedy jakou firma viděla příležitost, jak v marketingu vytvořili koncept a s jakou podporou, jak vypadala exekuce a také vyhodnocení. Prezentace byla zaměřena především na kreativní část kampaně.
 
Příjemným osvěžením prezentace bylo malé občerstvení, každý ze studentů mohl ochutnat představované produkty.

Jiřina Chrtková, pedagog

 

 

 

 

 

Sdílet článek

 

Mohlo by vás také zajímat