Exkurze v Mondelēz International
Mondelēz International je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a své produkty dodává spotřebitelům ve více než 150 zemích světa. Mezi jeho nejznámější globální značky patří čokolády Milka, sušenky Oreo, LU a belVita (na lokálním trhu známé jako BeBe Dobré ráno) a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu dále patří značky Opavia Zlaté, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky nebo TUC.
Pracovníci marketingu Viktoria Uszaková a Václav Vršínský (Sales Dev. & Instore Strategy Manager CZ-SK-HU) připravili žákům EKO a SOŠ prezentaci společnosti, představení značek a marketingovou prezentaci o přípravě a realizaci kampaní. Konkrétně se jednalo o praktické představení kampaně Milka Renovation od A do Z = tedy jakou firma viděla příležitost, jak v marketingu vytvořili koncept a s jakou podporou, jak vypadala exekuce a také vyhodnocení. Prezentace byla zaměřena především na kreativní část kampaně.
Příjemným osvěžením prezentace bylo malé občerstvení, každý ze studentů mohl ochutnat představované produkty.
Jiřina Chrtková, pedagog