Jak vzniká kampaň
19. 6. 2023
Exkurze třetích ročníků nás zavedla do oddělení marketingu firmy Mondelez International v Praze.
Mondelēz International je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a své produkty dodává spotřebitelům ve více než 150 zemích světa. Mezi jeho nejznámější globální značky patří čokolády Milka, sušenky Oreo, LU a belVita (na lokálním trhu známé jako BeBe Dobré ráno) a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu dále patří značky Opavia Zlaté, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky nebo TUC.
Studenti se dozvěděli informace o společnosti a jednotlivých značkách a absolvovali zajímavou marketingovou prezentaci o přípravě a realizaci kampaně čokolády Milka včetně ATL a BTL komunikace.
Jiřina Chrtková, učitelka