Jak vzniká kampaň

Header image
Exkurze třetích ročníků nás zavedla do oddělení marketingu firmy Mondelez International v Praze.

Mondelēz International je jedním z největších výrobců cukrovinek a pečených produktů na světě. Zaměstnává 80 tisíc lidí a své produkty dodává spotřebitelům ve více než 150 zemích světa. Mezi jeho nejznámější globální značky patří čokolády Milka, sušenky Oreo, LU a belVita (na lokálním trhu známé jako BeBe Dobré ráno) a bonbóny a žvýkačky Halls a Trident. Do portfolia produktů na českém a slovenském trhu dále patří značky Opavia Zlaté, Brumík, Fidorka, Figaro, Kolonáda, Miňonky, Tatranky nebo TUC. 

 

Studenti se dozvěděli informace o společnosti a jednotlivých značkách a absolvovali zajímavou marketingovou prezentaci o přípravě a realizaci kampaně čokolády Milka včetně ATL a BTL komunikace. 

 

Jiřina Chrtková, učitelka

 

Sdílet článek

 

Mohlo by vás také zajímat